DLA MEDIÓW

O nas, zdjęcia i logo, nasza działalność

Materiały prasowe

Materiały graficzne, elementy brandingu

Kontakt

Z kim się kontaktować

Tytuł

Logo

Wskazówki użycia i paczka logo

Zdjęcia

Do wykorzystania zdjęcia, grafiki i inne materiały.

Nasza historia

Nikt nie lubi patrzeć, jak pyszne jedzenie ląduje w koszu. Niestety marnowanie jest zjawiskiem powszechnym. Nie mogliśmy już dłużej patrzeć, jak 1/3 całego wyprodukowanego jedzenia ląduje na wysypisku, dlatego postanowiliśmy działać. Jedzenie jest zbyt dobre, by je wyrzucić, czyli „Too Good To Go”.

Tak zaczęła się nasza historia. Idea wykorzystania technologii, by łączyć ludzi i inspirować ich do walki z marnowaniem wywodzi się z Danii, a wkrótce rozprzestrzeniła się w wielu krajach w Europie i w USA. Misją firmy jest nadanie na nowo sensu w systemie spożywczym, łączenie ludzi z miejscami, gdzie zostaje niesprzedane jedzenie w odpowiednim czasie i miejscu, by zmniejszyć zatrważającą skalę marnowania.

Koncepcja nie ma słabych stron – korzystają na niej wszyscy. Pomysł połączenia ludzi-planety-jedzenia stał się doskonałym podsumowaniem biznesu, który chcemy prowadzić – chcemy być firmą wpływu społecznego i rozwijać się w zrównoważony sposób. Przy okazji dajemy możliwość zrobienia czegoś dobrego i ogromną satysfakcję!

Zmarnowane jedzenie jest ogromnym problemem dla planety. System wygląda tak, że produkujemy jedzenie, które nigdy nie będzie skonsumowane, a naukowcy już dawno odkryli, jakim dużym obciążeniem dla środowiska jest produkcja spożywcza i niesprzedane jedzenie, którego nie utylizuje się w zrównoważony sposób. Nasza aplikacja to największa aplikacja B2C z nadwyżkami jedzenia. Łączy użytkowników z miejscami, gdzie są niesprzedane nadwyżki – dzięki temu jedzenie się nie marnuje. Ludzie dostają pyszny posiłek w świetnej cenie, partnerzy odzyskują straty i docierają do nowych klientów, a najbardziej korzysta planeta – to relacja WIN-WIN-WIN!

Ratując jedzenie dzięki Too Good To Go, jesteś częścią zmian. Planeta bez zmarnowanego jedzenia, to zdrowsza planeta. Razem możemy to osiągnąć!

Too Good To Go

Kontakt dla mediów

E-mail: [email protected]

Too Good To Go Poland Sp. z o.o.

ul. Wiktorska 69 lok. 3

02-582 Warszawa

Polska

Anna Kurnatowska

Mikrobiolożka z wykształcenia, z jedzeniem związana jest niemal od początku swojej kariery zawodowej. To, co pyszne, zdrowe, naturalne i w duchu zero waste nie jest jej obce. Jako Brand Managerka w Carrefour, miała okazję wprowadzić do polskich i tajwańskich sklepów produkty w ramach linii „Jakość z Natury”, marce powstałej z dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt, oraz zapewniać najwyższą jakość i szeroki asortyment w dziale produktów świeżych. Zarówno w Carrefour, jak i Eurocash wprowadzała inicjatywy zero waste, takie jak zakupy do własnych opakowań, czy kampanie na rzecz niemarnowania. Wrażliwa na zmiany klimatu i świadoma skali problemu marnowania żywności, wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w zmienianiu świata na lepsze. W czerwcu 2020 roku dołączyła do 20-osobowego zespołu Pogromców Marnowania Jedzenia, obejmując stanowisko Country Managerki w Too Good To Go. Rok po starcie w Polsce aplikacja dostępna jest w 5 miastach i zrzesza ponad 200 000 użytkowników.

Dowiedz się więcej Mniej

Mette Lykke, CEO

Jako globalna CEO Too Good To Go zarządzam ponad 650-osobowym zespołem. Moją misją jest zainspirowanie ludzi do walki z marnowaniem jedzenia i bardziej zrównoważonego stylu życia. Przed dołączeniem do Too Good To Go, założyłam w 2007 roku Endomondo, jedną z najpopularniejszych aplikacji dla społeczności fanów sportu z ponad 30 milionami użytkowników na całym świecie. Kocham budować nowe rzeczy, a poczucie misji, utalentowani ludzie, szybkość działania i rozwój osobisty to rzeczy, które motywują mnie najbardziej.