Zamawianie posiłków

W tej sekcji odnajdziesz informacje na temat zawiania posiłków w Too Good To Go.

Jak mogę uratować posiłek?

Po prostu wybierz, który sklep, kawiarnia czy restauracja Cię interesuje, złóż zamówienie, zapłać, a potem staw się na miejsce w określonym okienku czasowym i pokaż potwierdzenie załodze na miejscu. I voilà, posiłek uratowany!

Miejsce anulowało moje zamówienie. Co mam zrobić?

Możliwość przewidzenia co sprzeda się w stu procentach danego dnia jest ograniczona. Niektóre miejsca sprzedają więc cały towar, chociaż prognoza mówiła, że np. kilka porcji będzie dostępnych. Wtedy miejsca anulują zamówienia. Mogą to zrobić do godziny przed zaplanowanym odbiorem. Jeśli miejsce anuluje Twoje zamówienie, nie musisz wykonywać wówczas żadnej czynności – pieniądze zostaną automatycznie zwrócone na Twoje konto, a Ty możesz dalej ratować posiłki w inny dzień lub w innych miejscach.

Skąd wiem, co będę ratował?

Możesz się dowiedzieć w czym specjalizuje się dane miejsce po przeczytaniu opisu w profilu w aplikacji. Nie dowiesz się jednak, jakie dokładnie produkty znajdą się w paczce-niespodziance, dopóki nie odbierzesz swojego zamówienia. Ratowanie jedzenia-niespodzianki to właśnie to, co czyni Too Good To Go wyjątkowym!

Co jeśli mam alergię pokarmową?

Jeśli masz alergię na określone produkty, proszę skontaktuj się bezpośrednio z miejscem oferującym paczki podczas odbioru, by upewnić się, że w paczce nie znajdują się produkcty zawierające alergeny.