Problemy z zamówieniem

W tej sekcji znajdziesz wskazówki, dotyczące problemów z zamówieniem.

Co się stanie, jeśli nie będę mógł odebrać zamówienia osobiście?

Jeśli zorientujesz się, że jednak nie dasz rady odebrać posiłku w określonym czasie, możesz anulować zamówienie używając przycisku anulowania w zakładce „Potwierdzenia”. Możesz to zrobić do 3 godzin przed rozpoczęciem okienka odbioru. Jeśli zorientujesz się już po tym czasie, proszę skontaktuj się z nami przez [email protected] lub bezpośrednio z miejscem. Niestety nie oferujemy zwrotów za zamówienia, które nie zostały anulowane na czas – nie mamy wtedy już szansy wprowadzić tego posiłku do systemu i pozwolić go uratować komuś innemu.

Co w przypadku, jeśli miejsce, w którym zamówiłem posiłek jest zamknięte lub okazało się, że nie ma mojej paczki?

Proszę skontaktuj się z nami przez [email protected], podając numer zamówienia i wskazując miejsce, gdzie miała czekać paczka.

Co zrobić w przypadku, jeśli nie byłem/am zadowolony/a z jakości jedzenia, które uratowałem/am?

Proszę skontaktuj się z nami przez [email protected], podając numer zamówienia i wskazując miejsce, z którego odebrałeś paczkę.