Aplikacja

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące działania aplikacji.

Moja aplikacja nie działa, tak jak trzeba.

Większość problemów może być rozwiązana przez odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie. Z kolei jeśli napotkasz jakiekolwiek problem z płatnościami, być może Twój bank niechcący zablokował płatności dla Too Good To Go – w tym przypadku skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jak mogę odnaleźć miejsca w mojej okolicy?

Too Good To Go używa GPS, wystarczy włączyć funkcję używania lokalizacji, by znaleźć miejsca w pobliżu.

Jak mogę znaleźć wegetariańskie lub wegańskie dania?

Filtr umożliwia wybieranie wegetariańskich i wegańskich dań (na dole po prawej na iPhone, na górze po prawej w Android), na głównym ekranie.

Jak mogę zapłacić za paczkę?

Możesz zapłacić przez PayPal, obsługujemy też większością kart płatniczych (wyłączając AMEX).

Skąd wiem czego mogę się spodziewać w paczce-niespodziance?

Każdy profil sklepu w aplikacji zawiera ogólny przewodnik po tym, jakie dania czy produkty są dostępne. Dzięki temu użytkownicy wiedzą, jakich mniej-więcej produktów mogą się spodziewać, jednak nie można dokładnie przewidzieć, jakie produkty czy dania akurat zostaną wystawione w Too Good To Go danego dnia.