Green Caffè Nero, Costa Coffee, Columbus i Lindt nowymi partnerami Too Good To Go

2 months ago

Początek czerwca obfituje w dobre wieści. Do walki z marnowaniem żywności dołączyły kawiarnie Green Caffè Nero, Costa Coffe, Columbus, cukiernie Lindt oraz pierogarnie Ciasto i Farsz, Deli Farsz, Grani Coffee, Rollo Kebab Wejherowo, Concordia Taste, jak również wszystkie pozostałe punkty Pizza Hut w Polsce. Od dziś bagietki, muffinki, pizze, pierogi ruskie i z jagodami są bezpieczne! W aplikacji można znaleźć pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanymi danego dnia świeżymi ciastami, quichami, kanapkami i innymi przysmakami z menu w Krakowie, Szczecinie, Lublinie, Krakowie, Kaliszu, Wejherowie, Wrocławiu, Zielonej Górze, Warszawie i okolicach.

Dzięki swojej aktywności, do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot 57-krotnie okrążający kulę ziemską. Skala marnowania, jaką obnażyły ostatnie wydarzenia jest zatrważająca, ale łącząc siły możemy zrobić coś dobrego dla Planety. To niezwykle ekscytujące, gdy kolejna znana i lubiana grupa kawiarni włącza się w walkę z marnowaniem jedzenia. To bardzo dobry sygnał, zarówno dla dużych, jak i małych lokali, pokazujący, że „trend na niemarnowanie” jest dostępny dla każdego i przynosi ogromną satysfakcję. – Powiedziała Karolina Woźniak, PR Managerka Too Good To Go w Polsce.

Współpracę z Too Good To Go mieliśmy rozpocząć jeszcze w marcu, ale przyszło nam wystartować dopiero teraz – w nowej rzeczywistości, w której przewidzenie ruchu w kawiarniach stało się praktycznie niemożliwe. Choć w naszych kawiarniach kanapki produkujemy na bieżąco, a świeże ciasta i słone wypieki przyjeżdżają codziennie z naszej warszawskiej manufaktury, jest nam trudniej niż wcześniej precyzyjnie zarządzać zamówieniami. Tym bardziej cieszymy się z podjętej współpracy z Too Good To Go. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się realnie wpłynąć na ograniczenie marnowania jedzenia. – Powiedziała Agata Milewska, Szef marketingu i komunikacji marki Green Caffè Nero.

Jak to działa?

Too Good To Go w prosty sposób łączy użytkowników aplikacji, z miejscami takimi jak: kawiarnie, cukiernie, restauracje, hotele czy sklepy, gdzie na koniec dnia zostaje niesprzedana żywność, która choć świeża, ze względu na przepisy musiałaby zostać wyrzucona. W Polsce, aplikacja zyskała popularność wśród 180 tysięcy użytkowników.

Karolina Woźniak
PR Manager